tirsdag den 31. januar 2017

Når garnresterne skal bruges på ræveluffer


Efter at have færdiggjort den dejlige trøje til lillemanden, så skal garnresterne jo også bruges. Han fryser altid sine hænder så meget når han er ude og sove. Der er ingen vanter som er varme nok, så jeg tænkte at jeg måtte strikke nogle selv. 

Og så var det som om det her mønster poppede op ind i mit hoved. 


Køb opskriften via PayPal på www.Ravelry.com 

Eller 20 kr. via 
MobilePay 42 36 63 60
Skriv din mail og hvilken opskrift det drejer sig om i kommentarfeltet i mobilepay, og jeg vil sende opskriften indenfor 24 timer, da jeg kun sender ud 1 gang om dagen.


Hvis jeg af en eller anden grund ikke har mulighed for at sende opskriften inden de 24 timer, vil jeg returnere pengene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar