torsdag den 5. marts 2015

Hyggelig Tavle til Hjemmet

Jeg vil rigtig gerne vise min skønne tavle frem, som jeg er SÅ glad for.
Og nu når det er ved at være forår, så er den da pyntet dertil :)


Da jeg fyldte 18 år, tilbage i 2009, fik jeg en gave af storebror. Han havde måske ikke lagt den store tid eller penge i gaven og synes selv bare det var sjovt. Det var et gammelt maleri fra genbrug af en vintermark og nogle træer. Ihh tak ;) Men jeg fik den ide at lave det til en tavle. Rammen er jo faktisk rigtig pæn. Jeg købte simpelthen bare noget tavlemaling i flügger farver. Tavlen blev aldrig rigtig god. For nylig købte jeg så en rulle med tavletapet i TIGER til sølle 40 kr. Det er virkelig godt og kunne bare klistres ovenpå det gamle maling og nu er jeg mere glad for den en nogensinde. Jeg elsker min tavle og den kan bruges til SÅ meget. 
Huskelister
Velkomsthilsner
Hvad menuen står på, når der er gæster og meget mere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar