torsdag den 5. marts 2015

Sikkerhedsøjne

Et lille tip til når man hækler bamser og dyr.

Jeg har tidligere købt sikkerhedsøjne i Panduro, men det er altså lidt dyrt og det er ikke altid de lige har den størrelse, som de havde sidst osv.

Nu har jeg købt fra Kina på Aliexpress.com og det kunne da ikke være billigere eller bedre.
Beskrivelsen siger af man får 50 pieces. Altså 50 øjne, 10 af hver størrelse. Jeg har endda fået lidt ekstra:
24 á 6 mm
20 á 7 mm
22 á 8 mm
20 á 10 mm
20 á 12 mm

og så er der selvfølgelig låse med til alle øjnene. Mere end rigeligt. Det var jeg ellers bange for at de måske ikke fulgte med, men det gør de altså.

http://www.aliexpress.com/item/Plastic-eyes-6-7-8-10-12mm-Black-Safety-Eyes-Plastic-Doll-eyes-For-Bear-Doll/1917636654.html

Jeg kan varmt anbefale at bestille her fra. Den eneste ulempe er at det tager lidt tid at få dem hjem hele vejen fra Kina, så bestil i god tid.

Jeg bestilte dem d. 08. Februar og jeg modtog dem d. 03. Marts, så det tager lige en lille måned, men når man har betalt $ 7.99/ 53,87 kr. så er det vist også i orden. :)

Altid husk ikke at købe for mere end 80 kr, når du bestiller fra fx Kina. Hvis du holder dig under de 80 kr, slipper du for at betale told.

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Det er virkelig et smart tip. Og jeg er meget fristet.
    Men kan man være sikker på, der ikke er flere skadelige ting i, end dem man køber inden for EU's grænser?

    Mvh. Sarah

    SvarSlet
  2. Mange tak for tippet. Har nu købt 400 par øjne i forskellige størrelser, og skulle kun af med 67 kr. Et rigtig godt sted at købe fra uden at skulle betale i dyre domme. Og til den pris gør det ikke noget at leveringstiden er så lang.

    SvarSlet
  3. Hejsa,
    Jeg har også købt øjne i kina, men jeg synes ikke at de virker helt sikre, da jeg kan Pille dem fra hinanden igen. Måske gør jeg noget forkert. Kunne du ikke lave en vejledning til isætning af øjne ;-)
    kh. Annika

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Ville bare lige komme med input. Disse øjne du har på billedet er ikke sikre. Låsen er lavet af blød gummi og det går i stykker og flækker. Køb ikke de grå og brune låse, men derimod de hvide. De hvide er hård plastik og går ikke i stykker

    SvarSlet